wtorek, 11 listopada 2014

Dyniowe ciasto pełnoziarniste

          W końcu z racji, że w dostałam dynię przytachaną przez mojego przyjaciela z domowego ogródka powstało długo wyczekiwane ciasto dyniowe z moimi wtrąceniami, rzecz jasna ;-) Przyznaje, że to moje pierwsze podejście do dyni ;-)

Składniki:
1 szklanka mąki pełnoziarnistej pszennej
3/4 szklanki mąki pszennej (typu 450)
1 szklanka musu z dynii*
1/3 szklanki cukru
pół łyżeczki cynamonu
1/4 łyżeczki imbiru
pół szklanki mleka
3/4 szklanki oleju

*dynie pokroiłam w kostkę i udusiłam do miękkości i następnie zblendowałam

Przygotowanie:
Suche i mokre składniki mieszamy ze sobą w osobnych miskach. Następnie łączymy je razem ze sobą. Masę przekładamy do małej keksówki i pieczemy przez ok.40 minut w temperaturze 180st.C.





4 komentarze:

  1. Dynie uwielbiam, ciasto wygląda bardzo smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje, że dynie polubiłam od pierwszego wrażenia :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki za te słowa, tym są cenniejsze, bo to moje pierwsze podejście do dyni :-)

      Usuń