niedziela, 29 marca 2015

Owsianka grejfrutowo-jabłkowa (+ trochę prywaty...czyli fotorelacja debiutu)

          Dzisiaj przepis na poranną, śniadaniową owsiankę w wersji grejfrutowo-jabłkowej na poprawę humoru z racji, że dziś spaliśmy godzinę krócej (czyt.przestawienie czasu)...i...trochę relacji, uwiecznionych emocji z wczorajszego debiutu (przepis z którym startowałam w konkursie tutaj) Atmosfera była bardzo przyjazna...stres oczywiście był, ale dzięki cudnemu kibicowaniu dałam radę, co prawda nie przeszłam do dalszego etapu konkursu, ale jestem bogatsza o nowe doświadczenia i znajomości i...gadżety do kuchni :-) Dziękuję za wszystkie pochwały i sugestie ;-**

Składniki:
4 łyżki płatków owsianych górskich
odrobina rodzynek sułtańskich
1 łyżeczka ziaren słonecznika
1 szklanka soku grejfrutowego (z miąższem)
1 małe jabłko

Przygotowanie:
Sok zagotować i dodać płatki owsiane. Ugotować płatki na soku. Pod koniec dodać pokrojone w grubą kostkę jabłko. Posypać rodzynkami i słonecznikiem. Gotowe :-)





Aaa...teraz...trochę fotorelacji...czyli prywaty ;-)

Początek...



...Jedyna łyżeczka, którą znalazłam w dostępnym sprzęcie...;-)

Mały uchwycony uśmiech..z racji już prawie ukończenia przygotowań...

Efekt finalny...czas prawdy...;-)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz